Повишаване на работната продуктивност? Вторият уебинар на Новател е тук!
If you want to read this article in English, click here.
Обединените комуникации (ОК) са интеграцията на глас, видео и данни в една общо решение, което позволява на потребителите да са в контакт с всеки, където и да са, в реално време. Функциите ѝ включват чат, информация за присъствие, видео конференции и обединени съобщения.
Бизнес телефонните системи и комуникационните решения изминаха дълъг път през последното десетилетие, чрез преминаването им към IP базирани решения, предлагащи ОК-функции. Много компании търсят как да преминат от старите си стационарни телефони към такива решения и търсенето на обединени комуникационни решения расте постоянно. Скорошно изследване на Software Advice показва, че 76% от малките и средните бизнеси са заинтересовани от закупуването на обединено комуникационно решение. Една от ключовите причини за бързото приемане на ОК решенията са продуктивните ползи, които могат да бъдат постигнати във всякакви по размер и вид организации.
Благодарение на обединените комуникации вече е възможно служителите да участват в уеб-конференции, когато работят от къщи, могат да получават съобщения в гласовата си поща и да бъдат известявани по имейл за това, докато пътуват, както и да знаят кога техните колеги са свободни да приемат обаждания.
ОК приложенията стават все по-изискани, главно заради внедряването на WebRTC технологията. WebRTC позовлява видео и гласови комуникации през интернет браузъра, което извежда Обединените комуникации в едно ново измерение.
За бизнеси и други организации, внедряването на Обединените комуникации заличава нуждата от използването на много комуникационни системи. Това оптимизира бизнес процедурите и подобрява комуникациите, чрез опростяване на процесите, което улеснява контакта между хората.