За ОК Маркет
Компанията използва услугата „Бизнес Интернет“ от Novatel вече повече от 2 години. Доброто впечатление от качеството и поетите от Novatel ангажименти по поддръжката на основния Интернет канал са повод за запитване за доставка на IP телефония и внедряване на телефонна централа за откриване на нов кол център.

Бизнес казус
Освен самата IP телефония фирмата се нуждае и от телефонна централа, която да управлява изходящите повиквания и да предлага допълнителна функционалност, като например запис на разговорите и поддръжка на мобилни служители. Конкретна особеност е изискването оборудването да не е локализирано в кол центъра, а по възможност да е изнесено при доставчика и да се предлага под формата на услуга, а не като самостоятелен хардуер. Точно това предлага управляваната услуга Managed Office Communication на Novatel.

Изисквания към доставчика
Не на последно място стои срокът за изпълнение, който е по-малко от месец след първоначалния контакт за предоставяне на оферта.
ОК Маркет се свързва с трима доставчици на решения за телефония и всеки от тях потвърждава, че може да се справи в искания срок. Това, което печели сделката за Novatel, е тяхната бърза реакция, личен ангажимент и вече изграденото реноме на надежден доставчик на управлявани услуги. Novatel веднага започва консултации с екип при клиента и бързо генерира оферта според конкретните параметри на запитването. Ангажиментите, свързани с наличността на услугата и работоспособността на управляваната телефонна централа, са подкрепени със SLA споразумение.
Кирил Мантовски, управител на ОК Маркет, разказва за процеса на избор на доставчик:
„Novatel имаха предимството на вече изграденото доверие, породено от спазените ангажименти за поддръжка, които поеха при доставката на бизнес Интернет за основния ни офис. Наличието на SLA споразумение и възможността да използваме изцяло отдалечена управлявана услуга бяха много важни при избора на доставчик. Към това се прибавиха персоналната ангажираност и отличната комуникация при договаряне на условията, така че нямахме колебания при определянето на фирмата изпълнител на нашата поръчка.“

Процес по внедряване
Важна подробност е, че компютърната техника и мрежовата инфраструктура в офиса на ОК Маркет се поддържат от външна фирма. Това изисква бърза координация и успешно сътрудничество на място, докато решението е напълно конфигурирано и работоспособно. Процесът на внедряване е прозрачен за клиента и не изисква заделянето на специални ресурси за целта от негова страна – при изпълнението на поръчката контрол упражнява единствено мениджъра на кол центъра. След преминаване в реален работен режим решението Managed Office Communication не изисква поддръжка на място и ИТ персонал. Този ангажимент е част от услугата и се извършва от Novatel при непрекъснат график 24х7.
Novatel осигурява също и консултацията при избора на оборудването за IP телефония, което ще се използва, като предлага различни решения и предварително тества тяхната ергономия и функционалност, за да предложи на клиента по-лесен финален избор.

Максимална гъвкавост благодарение на съвременната IP платформа
„Оказа се, че гъвкавостта да използваме системата на мобилни устройства ни дава ценни предимства. Така можем да безпроблемно да осигурим наличие на оператор, говорещ определен език, дори той да не е на смяна в офиса или да предоставим възможност на нашите служители да изпълняват задълженията си, ако им се наложи да излязат от офиса заради личен ангажимент. Наред с това можем да наемем отдалечени служители на граждански договор, например студенти, които да работят от вкъщи. Във всички тези ситуации ние получаваме нужната статистика и знаем кой как се е справил с работата“, коментира Кирил Мантовски.
Ако желаете да се възползвате от уникалните предимства на управляваните услуги, предлагани от Novatel, свържете се с нас за безплатна консултация.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С ЕКИПА НИ
Форма за контакт
Свържете се с нас
Адрес:
България, София 1756
ул. „Донка Ушлинова“ 2
Гаритидж Парк
сграда 3, етаж 1, офис 312
Телефон: +359 2 986 04 05
Факс: +359 2 986 04 06
