Бизнес казус: OK Market

 

ОК Маркет заложи на ефективната комуникация и доказана поддръжка на Novatel

 

 

Управляваната телефонна централа започва работа само четири седмици след запитването за оферта

За ОК Маркет

„ОК Маркет“ ООД се занимава ексклузивно с продажба и маркетиране на продукти за лична употреба. Дружеството осъществява продажбите си от 2017 г. чрез център за обслужване на клиенти по телефон, базиран в София и модел на разплащане чрез наложен платеж при доставката. В портфолиото на фирмата има, както храни и хранителни добавки, така и козметика.

Компанията използва услугата „Бизнес Интернет“ от Novatel вече повече от 2 години. Доброто впечатление от качеството и поетите от Novatel ангажименти по поддръжката на основния Интернет канал са повод за запитване за доставка на IP телефония и внедряване на телефонна централа за откриване на нов кол център.

 

Бизнес казус

ОК Маркет се нуждае от изгодна и надеждна услуга за международна телефония в нова локация, където ще започне работа кол центъра на фирмата. Първоначално там ще работят 7 оператора, като е планирано броят им да нарасне до 20 до края на 2017 г.

Освен самата IP телефония фирмата се нуждае и от телефонна централа, която да управлява изходящите повиквания и да предлага допълнителна функционалност, като например запис на разговорите и поддръжка на мобилни служители. Конкретна особеност е изискването оборудването да не е локализирано в кол центъра, а по възможност да е изнесено при доставчика и да се предлага под формата на услуга, а не като самостоятелен хардуер. Точно това предлага управляваната услуга Managed Office Communication на Novatel.

Изисквания към доставчика

ОК Маркет формулира много точни изисквания по отношение на цените за телефония, главно към държавите от централна и източна Европа. Направени са точни разчети за броя и продължителността на разговорите до всяка дестинация и на тази база лесно може да бъде калкулирана сумата за телефония, дължима към доставчика. Същевременно фирмата желае да ползва услуга с гарантирано качество, подкрепено от съответстващо SLA споразумение.

Не на последно място стои срокът за изпълнение, който е по-малко от месец след първоначалния контакт за предоставяне на оферта.

ОК Маркет се свързва с трима доставчици на решения за телефония и всеки от тях потвърждава, че може да се справи в искания срок. Това, което печели сделката за Novatel, е тяхната бърза реакция, личен ангажимент и вече изграденото реноме на надежден доставчик на  управлявани услуги. Novatel веднага започва консултации с екип при клиента и бързо генерира оферта според конкретните параметри на запитването. Ангажиментите, свързани с наличността на услугата и работоспособността на управляваната телефонна централа, са подкрепени със SLA споразумение.

Кирил Мантовски, управител на ОК Маркет, разказва за процеса на избор на доставчик:

„Novatel имаха предимството на вече изграденото доверие, породено от спазените ангажименти за поддръжка, които поеха при доставката на бизнес Интернет за основния ни офис. Наличието на SLA споразумение и възможността да използваме изцяло отдалечена управлявана услуга бяха много важни при избора на доставчик. Към това се прибавиха персоналната ангажираност и отличната комуникация при договаряне на условията, така че нямахме колебания при определянето на фирмата изпълнител на нашата поръчка.“

Процес по внедряване

След подписване на договор за управляваната услуга Managed Office Communication Novatel за кратки срокове осигурява Интернет достъп, създава архитектурата на решението и конфигурира оборудването в своя мрежов център. Следват тестове на място, с конкретните работни станции на клиента (Linux PC) и допълнителни настройки на платформата за работа с безплатната операционна система. Предизвикателство при внедряването на място е наличието на разнообразен хардуер в компютърните системи и по-конкретно на различни звукови контролери, които по различен начин осъществяват взаимодействие с платформата.

Важна подробност е, че компютърната техника и мрежовата инфраструктура в офиса на ОК Маркет се поддържат от външна фирма. Това изисква бърза координация и успешно сътрудничество на място, докато решението е напълно конфигурирано и работоспособно. Процесът на внедряване е прозрачен за клиента и не изисква заделянето на специални ресурси за целта от негова страна – при изпълнението на поръчката контрол упражнява единствено мениджъра на кол центъра. След преминаване в реален работен режим решението Managed Office Communication не изисква поддръжка на място и ИТ персонал. Този ангажимент е част от услугата и се извършва от Novatel при непрекъснат график 24х7.

Novatel осигурява също и консултацията при избора на оборудването за IP телефония, което ще се използва, като предлага различни решения и предварително тества тяхната ергономия и функционалност, за да предложи на клиента по-лесен финален избор.

Максимална гъвкавост благодарение на съвременната IP платформа

Внедрената управлявана телефона централа работи успешно от края на месец април 2017 г. През изминалите месеци е развит и варианта за използване на мобилен клиент на преносими компютри с Windows и смартфони под управлението на Android.

„Оказа се, че гъвкавостта да използваме системата на мобилни устройства ни дава ценни предимства. Така можем да безпроблемно да осигурим наличие на оператор, говорещ определен език, дори той да не е на смяна в офиса или да предоставим възможност на нашите служители да изпълняват задълженията си, ако им се наложи да излязат от офиса заради личен ангажимент. Наред с това можем да наемем отдалечени служители на граждански договор, например студенти, които да работят от вкъщи. Във всички тези ситуации ние получаваме нужната статистика и знаем кой как се е справил с работата“, коментира Кирил Мантовски.

Ако желаете да се възползвате от уникалните предимства на управляваните услуги, предлагани от Novatel, свържете се с нас за безплатна консултация.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С ЕКИПА НИ

Форма за контакт

Свържете се с нас

Адрес:

България, София, 1309, ул. Кукуш 2, сграда Сименс, офис 102

Телефон: +359 2 986 04 05

Факс: +359 2 986 04 06

Share This