Как да подготвим сайта си за Коледа

by Dec 19, 2017Знание0 comments

Няма спор, че тежкото предпразнично пазаруване в последния момент е нещо, което всички сме правили. Ако имате собствен уебсайт, е добре да не завличате и вие в тази треска. Както се казва, подготовката е ключът към успеха! За да помогнем в това начинание, съставихме списък, с който да поставите уеб-присъствието си на пътя към празничния успех.

Оптимизирайте продуктовите си страници

С помощта на SEO се уверете, че всички Ваши страници са оптимизирани и не забравяйте важните ключови думи. В надпреварата за коледното внимание има много претенденти. Ако искате да изпъкнете, пригответе козовете. Погрижите се за лендинг страниците си, че USP-то ви е наред. Не пропускайте да намалите цените, където е възможно. Потребителите не искат да бъдат помбардирани с твърде много оферти, но по това време на годината всеки би оценил, ако процеса по коледно пазаруване бъде улеснен поне малко, а това значи да не забравяте за крос-продажбите – ако продавате кухненско оборудване, пуснете линк към кухненски прибори. Ако силата Ви е в електроуредите, защо да не включите линк към батериите?

Предлагайте сезонни намаления

Това е сезонът на промоциите, бъдете креативни и добавете коледен дух към социалните си мрежи. Декември е месецът на специалните предложения и сега е моментът да вложите усилията си в впечатляването на клиентите си. Ето няколко идеи, с които да изстискате творчеството от себе си:

  • Следете какво коментират клиентите Ви във Facebook;
  • Последвайте големите в Twitter;
  • Следете кой и какво се репоства в Instagram;
  • Поразгледайте коментарите в YouTube под любимите си публикации, или във фирмения Ви канал.

Таргетирайте правилно

За всекиго има по нещо и ако сте активни в повече от една социална мрежа, защо да не подготвите серия от крос-постове, които насочват клиентите Ви от една социална мрежа в друга, чрез серия от постове? Можете да увеличавате ангажираността на потребителите си, чрез подкани за харесване, коментиране и споделяне на публикациите Ви. Това е добър начин да промотирате бранда си без реално да си мръднете пръста.

Празничен дизайн? Защо не!

Добре е да влезете в тон с коледната треска навсякъде около Вас, но не прекалявайте. Ограничете се с дребни поправки около изгледа на бранда Ви. Всъщност това увеличава доверието към бранда. Това показва на поттребителите, че и Вие сте на тяхната вълна и този период е важен за Вас. Някои уебсайт доставчици предлагат теми, които може да доработите според изискванията си, както и да направите дублирана версия на сайта си, специално за празниците. Хубавото на това, е че после не губите време във връщане на сайта в стария му вид.

Бързината на сайта Ви е ключ към успеха

По време на празничния сезон е възможно сайта Ви да изпита високо ниво на трафик и това може да доведе до бавно зареждане и неприятно клиентско изживяване. Пазаруващите очакват бързо зареждане на всяка цена. За тези с повече знания в разработката на сайтове споделеният хостинг или управляемият софтуер Ви дават възможност да преработите сайта си.

За тези с по-малко или без подобни знания, така наречените eCommerce платформи предлагат широк обхват от възможности. Те осигуряват и техническа поддръжка, която е свикнала да се справя с подобни повишавания на трафика.

Заключение

Горните стъпки не са всичко, което можете да предприемете, но със сигурност ще Ви насочат към успешния път. Оптимизирането на онлайн присъствието Ви и отразяването на коледното настроения в поведението на бранда Ви в социалните мрежи ще отнеме малко повече време, но ще се отплати богато и бързо. SEO не е само за експерти, а доброто планиране ще доведе желаната клиентела.

Share This

Share This

Share this post with your friends!